4shared.com - Free file sharing and storage

duminică, 15 decembrie 2013

Motanul încălţat

Când Shrek si-a închis pravalia, ne-am gândit cu totii ca primul personaj care merita un film propriu în care sa duca povestea unde vrea el, nu unde vrea capcaunul verde, ar fi magarul Donkey, ca la cât vorbeste ar putea primi linistit un serial de 20 de episoade numai ale lui.Acum, dupa ce am vazut prima aventura a lui Puss, nu mai stiu care-I preferatul meu. Acest Zorro cu blana portocalie m-a facut sa ma înec cu popcorn în vreo doua ocazii si sa memorez câteva replici pe care sa le folosesc în cercul meu de prieteni. Ce-i drept, n-am râs încontinuu, pentru ca actiunea tinde sa se împotmoleasca din când în când, dar au fost scene în care mi-am tinut respiratia ca sa ma pregatesc pentru poanta buna de la final.Am avut asteptari mari de la Puss, cum probabil ai si tu înca de pe vremea când facea ochii mari si stârnea aww-uri prelungite, si n-am fost dezamagit. Povestea boabelor de fasole magice, a vreascului care duce pâna la castelul din nori, a gâstei care face oua de aur, n-a fost decât un context în care pisoiul latin sa faca ce vrea el.                                    http://clonatotuldesprefilme.blogspot.ro/2011_06_01_archive.html















                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru cei cu pasiune pentru desene si jocuri.