4shared.com - Free file sharing and storage

luni, 13 februarie 2017

Mass Effect 3 - lesbiene scena de sex duș

Când ne - am întâlnit cu Mass Effect producător executiv Casey Hudson , ieri, l - am întrebat de ce au adăugat această opțiune la joc, iar răspunsul lui a fost destul de elocvent:
Ca mediu se dezvoltă, vă fel de a descoperi perspective diferite pe care le au oamenii. Nu a fost o problemă dacă


te duci înapoi la jocuri , cum ar fi Poarta lui Baldur . Toate personajele erau mici sprite care se mișcă în jurul valorii. Îmi amintesc că tocmai a fost uimit că am putea face o plimbare de caractere pe ecran, leagăn o sabie, și alte chestii de genul asta.
Dar lucrurile evoluează lin, iar la un moment dat, îți dai seama că trebuie să schimbați modul în care faci lucruri. Cu Mass Effect , am început cu ideea am avut anterior, care este [că] vom construi ceea ce player -ul este capabil să facă. Poți fi acest personaj, dar nu e doar caracterul iti da. Este un personaj pe care proiectezi modul în care au de gând să se uite, și vei avea o mulțime de control asupra cine esti. Apoi vom adăuga că vei avea o poveste de dragoste. Așa că, vom da acest caracter romantismul lui. Vom adăuga că poate fi un gen diferit, astfel încât să puteți fi o femeie Comandor Shepard, și vom avea o poveste de dragoste pentru asta. Pe măsură ce adăugăm lucruri în simulare, începe să devină o simulare mai mult și mai completă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru cei cu pasiune pentru desene si jocuri.